Door wie?

Jeroen Bakker

Als manager bij UWV heeft Jeroen Bakker  diverse verandertrajecten begeleid en is vervolgens als senior projectmanager op het terrein van klantinteractie en co-creatie actief geweest. Momenteel is hij strategisch marketing adviseur bij het UWV. Dat betekent dat hij zich bezig houdt met het opzetten van webcareteams, social media guidelines en klantinteractie. Hierbij streeft hij er altijd naar om situaties, diensten of producten te verbeteren, met de klant als uitgangspunt. Daarnaast geeft hij regelmatig presentaties en masterclasses over zijn werk als marketing adviseur.

Jeroen is zeer geïnteresseerd in hoe mensen zich verbinden aan bedrijven. Het neerzetten van resultaat waarin de toegevoegde waarde voor alle partijen duidelijke en aantoonbaar is, is voor hem belangrijk.
 Dit geeft hem steeds een enorme drive om te onderzoeken hoe die waarde ontstaat en wat dat betekent voor de relatie tussen klanten en organisaties.  

View Jeroen Bakker's LinkedIn profile View Jeroen Bakker's profile

https://twitter.com/bakjeroen

3

5 mooie voorbeelden van Maatschappelijke Marketing

Hoe betrek je inwoners bij je beleid, of hoe speel je als commerciële partij in op maatschappelijke trends die er spelen?  Er zijn steeds meer voorbeelden van te vinden. Voorbeelden die commerciële partijen kunnen inspireren de verbinding met de samenleving te versterken en die laten zien dat marketing goed werkt bij het nastreven van maatschappelijke doelen. Ik ben vervolgens wel heel  benieuwd naar je mening over deze… Lees meer