0

Partnerships met culturele instellingen, waarom eigenlijk (niet)?

Partnerships met culturele instellingen, waarom eigenlijk (niet)?In juli publiceerde de Raad van Cultuur een rapport waar ondermeer in staat dat “Sponsoring van kunst en cultuur afneemt en samenwerking tussen bedrijfsleven en kunstinstellingen complexer wordt.”Uit een onderzoek van Hendrik Beerda waar ik eerder naar… Lees meer

0

Wanneer verschuift de focus in sponsoring van sport naar cultuur?

De balans tussen sport en cultuurDe overheid heeft de culturele sector de opdracht gegeven om meer samen te werken, ook buiten de eigen kring. Tegelijkertijd zoeken veel bedrijven naar een manier om hun merk te versterken. Story telling en content marketing zijn op het moment leidend in marketing. Bedrijven willen een passend verhaal… Lees meer

2

De Cultuurverkenning: samenvatting van de trends

Vorig week verscheen het rapport van de Raad van Cultuur:
 De Cultuurverkenning. Voor wie snel wil weten wat de gesignaleerde trends zijn, heb ik hieronder de belangrijkste opmerkingen uit  het rapport verzameld.Algemene observatie: 
Bijna de helft van de Nederlandse bevolking besteedt actief een deel… Lees meer