0

Vertrouwen maakt van een samenwerking een succes.

Met een samenwerking geeft je de controle voor een deel uit handen, daarmee neemt de kans op fouten toe. Als je dat niet aanvaart, wordt de samenwerking nooit een succes. Wel is het belangrijke om aan het begin van de samenwerking samen vast te stellen wat het resultaat moet zijn. Daarin moet ruimte zijn voor verschillende… Lees meer

0

Waarom kiezen bedrijven toch nog voor sportsponsoring?

Op dit moment besteedt de 50% van de Nederlandse bevolking actief een deel van de vrijetijd als amateur of vrijwilliger aan kunstzinnige en erfgoed-activiteiten. (zie rapport van de Raad van Cultuur) Dit varieert van amateurtoneel tot het uitzoeken van de eigen stamboom. Het vermoeden is dat bovendien de… Lees meer

3

5 mooie voorbeelden van Maatschappelijke Marketing

Hoe betrek je inwoners bij je beleid, of hoe speel je als commerciële partij in op maatschappelijke trends die er spelen?  Er zijn steeds meer voorbeelden van te vinden. Voorbeelden die commerciële partijen kunnen inspireren de verbinding met de samenleving te versterken en die laten zien dat marketing goed werkt bij het nastreven van maatschappelijke doelen. Ik ben vervolgens wel heel  benieuwd naar je mening over deze… Lees meer